Iată vine-un câine negru cu-energia-n vârf de... recipient :)
Dark Dog este un energizant cu guarana, făcând astfel parte dintr-o "minoritate" respectată. Se găseşte în recipiente de 250 şi 500 ml, cel din imagini fiind "fratele cel mare". Deşi prietenei mele nu îi place imaginea de pe recipient, mie mi se pare că dă un aer "jazz-like" produsului, combinaţia galben+negru fiind binevenită. Fontul denumirii produsului este OK, în ton cu imaginea, surprinzătoare (şi binevenită) fiind prezenţa unui tag-line interesant: "Dark Dog is good 4 u!". Foarte frumos...
Overall, recipientul este bine construit, se "aşează" bine în palmă, nu are asperităţi sau margini nefinisate, se prezintă foarte OK, dă impresia de lucru de calitate.
Dark Dog este produs în Austria, importat în România de SC Dark Dog SRL, din Aiud. Site-ul oficial se găseşte aici, şi dacă tot am călcat prin el :), uimitor (de-a dreptul UIMITOR!) este faptul că Dark Dog vine într-o gamă LARGĂ de ambalaje şi capacităţi. Sincer, just for the record, aş prefera să primesc cadou butelcuţa "gastronomical" la 18,6 litri. Da, litri. Aţi citit bine :)
Trecem la preţ: calitate austriacă, preţ austriac; 5 lei recipientul la 250 ml, 8 lei cel la 500 ml. Preţ mare, dar nu prea mare, dacă vă respectaţi :)
Gustul este mai bun decât al unei clone Red Bull (de fapt, de dragul exacttităţii trebuie să menţionez că Dark Dog nu este o clonă, ci un brand de sine stătător), cu o notă exotică destul de pregnantă, probabil din cauza extractului de guarana.
Efectul este un pic mai slab decât al altor energizante, dar de mai lungă durată (ca să fac o analogie, deschide ochii mai puţin larg, dar îi ţine deschişi mai multă vreme), ceea ce este un lucru foarte bun şi sincer aş prefera oricând un astfel de energizant care să mă ajute "la greu".
Disponibilitate: L-am găsit în 2-3 magazine de cartier, dar nicăieri în supermarket.
Filmuleţ? Avem, cum să nu:
Dark Dog este un energizant cu guarana, făcând astfel parte dintr-o "minoritate" respectată. Se găseşte în recipiente de 250 şi 500 ml, cel din imagini fiind "fratele cel mare". Deşi prietenei mele nu îi place imaginea de pe recipient, mie mi se pare că dă un aer "jazz-like" produsului, combinaţia galben+negru fiind binevenită. Fontul denumirii produsului este OK, în ton cu imaginea, surprinzătoare (şi binevenită) fiind prezenţa unui tag-line interesant: "Dark Dog is good 4 u!". Foarte frumos...
Overall, recipientul este bine construit, se "aşează" bine în palmă, nu are asperităţi sau margini nefinisate, se prezintă foarte OK, dă impresia de lucru de calitate.
Dark Dog este produs în Austria, importat în România de SC Dark Dog SRL, din Aiud. Site-ul oficial se găseşte aici, şi dacă tot am călcat prin el :), uimitor (de-a dreptul UIMITOR!) este faptul că Dark Dog vine într-o gamă LARGĂ de ambalaje şi capacităţi. Sincer, just for the record, aş prefera să primesc cadou butelcuţa "gastronomical" la 18,6 litri. Da, litri. Aţi citit bine :)
Trecem la preţ: calitate austriacă, preţ austriac; 5 lei recipientul la 250 ml, 8 lei cel la 500 ml. Preţ mare, dar nu prea mare, dacă vă respectaţi :)
Gustul este mai bun decât al unei clone Red Bull (de fapt, de dragul exacttităţii trebuie să menţionez că Dark Dog nu este o clonă, ci un brand de sine stătător), cu o notă exotică destul de pregnantă, probabil din cauza extractului de guarana.
Efectul este un pic mai slab decât al altor energizante, dar de mai lungă durată (ca să fac o analogie, deschide ochii mai puţin larg, dar îi ţine deschişi mai multă vreme), ceea ce este un lucru foarte bun şi sincer aş prefera oricând un astfel de energizant care să mă ajute "la greu".
Disponibilitate: L-am găsit în 2-3 magazine de cartier, dar nicăieri în supermarket.
Filmuleţ? Avem, cum să nu:
Nota finală: ****` [4 out of 5]: Câteva mici amănunte l-au împiedicat să atingă nota maximă: disponibilitate scăzută în România, preţul un picuţ cam mare, indisponibilitatea întregii game în România.
Numai eu am râs isteric timp de câteva secunde când am văzut moaca javrei de pe cutie? :D
ReplyDeleteMergi pe site-ul producătorului, să vezi cum aceeaşi javră îţi "fumegă" din pointer :)
ReplyDeletemisto produsul...i-am vazut pe oameni investind in evenimente moto...pe 20.06.2009 la sibiu...la Campionatul National de EnduroCross...super prezenta pt ei acolo...si chiar e un energizant bun...respect Dark Dog
ReplyDeletehttp://www.alstare.net/var/ezflow_site/storage/images/galleries/superbike/kyalami-sbk-sunday/ap2_2942/59597-1-eng-GB/AP2_2942.jpg
ReplyDeleteL-am găsit în 2-3 magazine de cartier, dar nicăieri în supermarket. Dozele pline de praf....ce sa inteleg din asta ???
ReplyDeleteÎnseamnă că nu se prea cumpără, una la mână, şi a doua, că în magazinele mici depozitarea se face în condiţii improprii, ca să nu mai vorbim de prezentare :)
ReplyDeleteA nu vinde in supermarket nu inseamna neaparat ca produsul e slab...anumite energizante din lipsa de vanzare "isi dau jos" chilotii in fata supermarket-urilor in speranta de a vinde si ei macar o doza...asta cu "doze pline de praf" nu tine de vanzarea produsului...ci de magazinul care il vinde...ce vina are produsul ca Bucurestiul e plin de praf?..rautati...o gramada...poate nu ai vazut ca oameni astia chiar fac marketing...proiectul cu Jerryco(www.jerryco.ro)...au echipa la Campionatul Mondial de SuperBike...la MotoGP...apar la evenimente de Eunduro(http://www.vaneaza-lupul.ro/en/photosvideos/hunt-the-wolf-2010.html)...putine firme de energizante mai fac marketing in ziua de azi...cine vinde are si bugete...astia chiar au investit ...asa ca...Dark Dog IS GOOD 4 U!!!!
ReplyDeleteSupermarket-urile se orienteaza strict dupa combinatia dintre profit/bucata si cantitatea vanduta. Daca managerul de raion crede ca e mai profitabil sa vanda 20 de sticle de 500 ml cu energizant ieftin decat 5 cutii cu energizant mai bun dar mai scump, atunci pe alea ieftine o sa le vedem cladite in capatul raftului. Nu fac contracte cu toti furnizorii pentru ca nu au destul spatiu la rafturi pentru toate sortimentele si atunci pun ce cred ei (uneori eronat) ca se vinde mai bine. Tot din cauza asta nu sunt de exemplu marfuri cu toate marcile renumite cum ar fi adidas, nike, reebok etc in supermarket-uri ci maxim 2-3. Nu pentru ca nu sunt bune ci din cauza deciziilor celor care conduc activitatile acolo. Nu sunt admirator Dark Dog, dar criteriul ca este sau nu prezent in supermarket nu cred ca e potrivit pt. a aprecia calitatea oricarui produs.
ReplyDeletehttp://www.facebook.com/home.php?#!/pages/TERRITORY-2010-5-Days-ATV-QUAD-UTV-Competition/121341954561859?v=photos
ReplyDeleteManagerul de raion nu spune cine vinde si cine nu vinde in Supermarket. Vinde cine isi listeaza produsul, platind o suma de listare per magazin, aprox. 500 euro per magazin. Depinde de fiecare magazin.
ReplyDelete