Iată-ne ajunşi şi în "iadul" energizantelor cu un produs... drăcesc. Se numeşte Hell şi are un homepage... al dracului :) pe care merită să îl vizitaţi.
Hell are unul din cele mai frumoase design-uri pentru o băutură energizantă. Roşu cu negru şi puţin galben, atrage privirea şi are parte de o strategie de marketing exact cât trebuie de agresivă.
Partea frontală prezintă un drăcuşor stilizat în medalion, cu numele prezentat MAAARE pe verticală şi cu un tagline interesant: "gives you power like hell". "Flăcările" nu sunt aşa de reuşite, iar cel care are curiozitatea de a întoarce recipientul 180 de grade va ajunge să privească nişte... picuri de sânge desenaţi. Aproape sigur că nu asta a fost intenţia producătorului.
În partea din spate avem lista obişnuită de ingrediente, dar mai înainte se menţionează că Hell este "fără conţinut de alcool". Foarte interesantă (şi probabil unică) recomandarea "a se păstra la temperatura camerei". Recunosc că nu am ascultat-o, fiindcă nu îmi plac energizantele călâi. Se pare că traducerea ingredientelor nu este foarte exactă (citrat de natriu, acid de lămâie, aromă de cofeină, caramel de amoniac...???). Mai jos, producătorul se contrazice singur; dacă la început se recomandă păstrarea la temperatura camerei, mai jos scrie "recomandăm consumarea produsului bine răcit". Un pic confuz...
În general, Hell este o clonă Red Bull, cu menţiunea că e... mai frumos şi mai ieftin.
Preţul este cuprins între 2,5 şi 5 lei, depinzând de cât de bişniţar e patronul magazinului care îl comercializează.
Gustul este un pic mai acrişor decât "standardul", probabil din cauza cantităţii un pic mai mari de acid citric; nu este însă neplăcut. Ba chiar din contră!
Efectul este destul de puternic, apropiindu-se la mustaţă de Red Bull (care mă "loveşte cel mai tare").
Disponibilitate: l-am întâlnit în mai toate magazinele mici (de "cartier"), deci este destul de răspândit. În schimb (paradoxal) nu se găseşte în niciunul din supermarket-uri sau hypermarket-uri. Probabil că nu au reuşit (încă) să prindă contract cu vreun lanţ de magazine.
Obişnuitul filmuleţ, mai jos:
Hell are unul din cele mai frumoase design-uri pentru o băutură energizantă. Roşu cu negru şi puţin galben, atrage privirea şi are parte de o strategie de marketing exact cât trebuie de agresivă.
Partea frontală prezintă un drăcuşor stilizat în medalion, cu numele prezentat MAAARE pe verticală şi cu un tagline interesant: "gives you power like hell". "Flăcările" nu sunt aşa de reuşite, iar cel care are curiozitatea de a întoarce recipientul 180 de grade va ajunge să privească nişte... picuri de sânge desenaţi. Aproape sigur că nu asta a fost intenţia producătorului.
În partea din spate avem lista obişnuită de ingrediente, dar mai înainte se menţionează că Hell este "fără conţinut de alcool". Foarte interesantă (şi probabil unică) recomandarea "a se păstra la temperatura camerei". Recunosc că nu am ascultat-o, fiindcă nu îmi plac energizantele călâi. Se pare că traducerea ingredientelor nu este foarte exactă (citrat de natriu, acid de lămâie, aromă de cofeină, caramel de amoniac...???). Mai jos, producătorul se contrazice singur; dacă la început se recomandă păstrarea la temperatura camerei, mai jos scrie "recomandăm consumarea produsului bine răcit". Un pic confuz...
În general, Hell este o clonă Red Bull, cu menţiunea că e... mai frumos şi mai ieftin.
Preţul este cuprins între 2,5 şi 5 lei, depinzând de cât de bişniţar e patronul magazinului care îl comercializează.
Gustul este un pic mai acrişor decât "standardul", probabil din cauza cantităţii un pic mai mari de acid citric; nu este însă neplăcut. Ba chiar din contră!
Efectul este destul de puternic, apropiindu-se la mustaţă de Red Bull (care mă "loveşte cel mai tare").
Disponibilitate: l-am întâlnit în mai toate magazinele mici (de "cartier"), deci este destul de răspândit. În schimb (paradoxal) nu se găseşte în niciunul din supermarket-uri sau hypermarket-uri. Probabil că nu au reuşit (încă) să prindă contract cu vreun lanţ de magazine.
Obişnuitul filmuleţ, mai jos:
Nota finală: ***** [5 out of 5] - În afară de micile inconsistenţe din descrierea de pe spatele recipientului, nu i-am găsit nici un minus. Este unul din cele mai bune energizante de pe piaţă la ora actuală, din mai toate punctele de vedere. Merită cu prisosinţă o notă maximă!
Să trăiască. Cu 5 lei, am luat două bucăţi de la cel mai apropiat chioşc. Aproape că adormisem în timp ce lucram, acum să-i vedem efectul.
ReplyDeleteE bun, e bun, testat şi funcţionează de minune :)
ReplyDeleteEfectul celui dintâi a durat o oră. Nu ştiu care e de vină, hellu' sau iuzăru'. Dar ochii mi se preling încetişor în gură.
ReplyDeleteUrmează al doilea, sper să mă mai ţină o oră, că atât mai am nevoie.
la mine la magazin e 2 lei :)
ReplyDeleteN-am găsit mai ieftin de 2,5 lei până acum...
ReplyDeleteUn produs ieftin inseamna costuri reduse pentru calitate.Asta o stim cu totii.Parerea mea este ca aceste energizante ieftine nu sunt alceva decat sucuri cu gust de taurina.Cum poate costa un energizant mai putin decat un suc la doza care nu are decat apa si colorant:)...Hell,ce nume de prost gust
ReplyDeleteDe unde ideea că acest energizant costă mai puţin decât un suc la dozator? Caută prin supermarket-uri sucurile "Best", care costă 1-1,5 lei sticla de 2 l. Ăla preţ mic :)
ReplyDeleteNumele îmi place mai mult decât... "Energia" sau altele...
Buna.Domnule Semidoct,eu vorbeam de sucurile la doza(aluminiu).Iti respect parerea chiar daca eu am o cu totul alta parere despre acest produs.A fost primul lucru care ma trimis la baie instant.Deci calitatea e ireprosabila nu?
ReplyDeleteFoarte bun energizantu asta HELL, chiar isi face efectul, am baut 250 ml, am alergat tot orasu si am stat treaz toata noaptea cu totul ca initial eram mort de somn, ce pot sa zic, cumparati cu incredere!
ReplyDelete"Cumparati cu incredere" suna a vanzare.Trebuie cumva sa-ti faci targetul de vanzare?Ai alergat tot orasul in cautarea unui WC Public poate...
ReplyDeleteMai uşor cu aciditatea :)
ReplyDeleteE părerea omului, o respectăm, chiar dacă nu suntem de acord cu ea. Întâmplător, Hell a ajuns şi la mine în topul preferinţelor...
Ma bucur ca i-ai dat nota maxima, o merita. Nu pentru design insa..Eu recunosc ca l-am cumparat asteptandu-ma la un gust semi oribil si efect de cafea spalacita. Am avut insa o supriza de proportii si m-a ajutat intr-o perioada critica in my life.
ReplyDeleteP.S.: la un magain din zona Mizil, inainte de benzinarie era 2 lei, e adevarat in 2009
E bun a draq va zic
ReplyDeleteSingurul supermarket unde am vazut Hell este in Penny Market (Buzau)
ReplyDelete