Energofil - The Red List - RSS

19 June, 2009

Bison Force Gold Evolution

Astăzi am bucuria de a vă prezenta primul energizant 100% produs în România. Mă rog, e mai mult un iraţional sentiment populist decât ceva bazat pe calitate/design/etc., dar noah, sunt şi eu român :)
Din câte se poate vedea în imagine, conaţionalii noştri au ales să nu folosească o doză metalică, optând pentru o sticlă de plastic pe care au vopsit-o argintiu. Nu e rău, modelul arată destul de bine, dar dopul de plastic albastru şi eticheta galben cu negru arată ca nuca-n perete pe respectivul fundal.
Numele complet al produsului este, se pare, "Force Bison Gold Evolution" (se vede pasiunea românilor pentru lucruri pompoase!); se putea alege o denumire mai scurtă; plus că, de fapt, numele băuturii este (în teorie) Bison Force :) - eticheta alegând o metodă de afişare a numelui total neinspirată. Eu ştiam că în română, engleză (şi în majoritatea limbilor) se citeşte de sus în jos. Punct negru pentru producător.
...care este Lemarpol (nu vă chinuiţi să accesaţi site-ul, nu funcţionează!) şi care se află în Odobeşti :) (sper că nu au pus şi vin înăuntru de prin podgorii!). Buun, dacă tot nu putem accesa site-ul producătorului (încă un punct negru!), să trecem la treabă.
Alegerea plasticului în loc de metal pentru recipient are două inconveniente: răcirea produsului durează mai mult şi nu îţi poţi da seama când e rece (plasticul nu dă senzaţia de rece aşa de bine ca metalul). Ca să fiu sigur, l-am lăsat în frigider mai bine de 48 de ore, deci conţinutul a avut timp destul să ajungă la temperatura optimă.
Ingredientele sunt standard, în afară de un colorant suplimentar (probabil ales pentru a da acea tentă aurie), numit "galben chinoleină". De menţionat faptul că procentajul de cofeină este mult redus (15 mg/100 ml), deci...
...efectul este slab, de aşteptat de altfel din cauza conţinutului slab de cofeină. Asta înseamnă că energizantul cu pricina te menţine în formă dacă eşti deja în formă :)

Gustul este OK, nu iese în evidenţă prin nimic dar nici nu are tentă metalică prea pronunţată.
Disponibilitate: redusă; găsit într-un magazin de cartier, văzut într-un alt magazin de cartier. Încă nu are o penetrare puternică pe piaţă.
Preţul este bunicel, mai ales pentru un recipient de 330 ml, adică 2,5 lei.

Filmuleţul mai jos:


Nota finală: **``` [2 out of 5]: În ciuda preţului şi a conţinutului care sunt OK, ambalajul lasă de dorit, informaţiile online sunt inexistente, site-ul producătorului nu funcţionează, informaţiile de pe ambalaj sunt confuze... Mai este de lucrat la imagine. Oricum, existenţa unei industrii incipiente româneşti de energizante este o iniţiativă bună. Poate produsele viitoare vor trece mai bine CTC-ul :)

1 comment:

  1. vezi ca ai uitat ceva... are de 4 ori mai putina taurina 1g/l fata de obisnuita cantitate de 4g/l.

    ReplyDelete

Flag Counter

free counters